Screenshot van Telfort homepagina.
Customer Journey Mapping
Customer Journey Mapping
Customer Journey Mapping

Telfort

Interim

Product Owner & Agile Coach

Telfort maakt een transitie door waarbij het bedrijf steeds meer agile gaat werken. Dit geldt ook voor de afdeling marketing. Voor Telfort is het belangrijk dat de klant zich steeds meer oriënteert op verschillende producten, bijvoorbeeld een combinatie van zowel het mobiele als het thuisproduct. Bij Telfort heet dit CombiVoordeel. Vanuit de focus op de customer journey van CombiVoordeel had Telfort behoefte aan een online marketeer die Agile werken kon helpen verankeren in de organisatie.

Noun'ers

Agile Coach
Agile Coach
Marit van 't Hullenaar
Marit van 't Hullenaar
Marit van 't Hullenaar portret
Marit van 't Hullenaar portret
Product Owner
Product Owner
Silke Voormolen
Silke Voormolen
Silke Voormolen portet
Silke Voormolen portet

Andere teamleden

UX designer

Backend developer

Frontend developer

Tester

De oplossing

Klantwaarde & hogere conversie

Als online marketeer binnen het team heeft Noun in de persoon van Marit een verbeterslag doorgevoerd in de Customer Journeys van CombiVoordeel, met als doel meer klantwaarde toe te voegen in de vorm van een hogere conversie. Door het inzichtelijk maken van deze journeys en helder krijgen waar Telfort kan optimaliseren is een aantal verbeterstappen doorgevoerd. Naast de inhoudelijke verbeterslag is Noun ook verantwoordelijk geweest voor het coachen van de Product Owner en de Scrum Master, om zo het agile proces in de organisatie te verbeteren. Door middel van een zelf ontwikkelde competentiechecklist is inzichtelijk gemaakt waar de verbeterpunten liggen.

Tablet en laptop met apps van Telfort.
Tablet en laptop met apps van Telfort.
Tablet en laptop met apps van Telfort.
Laptop met pagina van Telfort op display.
Laptop met pagina van Telfort op display.
CombiVoordeel

A/B testen

Zodra je een vast en mobiel product met elkaar combineert krijg de klant extra klantvoordeel. Maar hoe maak je dit zo duidelijk mogelijk voor de klant? Met A/B tests is inzichtelijk gemaakt welke versie van de salesfunnel de klant de beste ervaring biedt en zo duidelijk mogelijke keuzes presenteert. Op basis van die resultaten is een definitieve versie doorgevoerd.

Customer Journey Mapping

Een continue proces

Een continu proces waarbij Noun en de klant elke dag van elkaar leren en nieuwe inzichten opdoen. Deze inzichten worden gedeeld, vastgelegd en gebruikt als basis voor optimalisaties om te implementeren met als doel een zo goed mogelijke flow voor de klant te realiseren.


Figuur van customer journey mapping.
Figuur van customer journey mapping.
Nog meer werk waar we trots op zijn

Cases

Mail ons
Kantoor

Fred Roeskestraat 99

1076 EE, Amsterdam

Onderdeel van
Mail ons
Kantoor

Fred Roeskestraat 99

1076 EE, Amsterdam

Onderdeel van
Mail ons
Kantoor

Fred Roeskestraat 99

1076 EE, Amsterdam

Onderdeel van