Mensen op oranje achtergrond van Simyo met drie mensen die een simkaart vasthouden.
De beste klantervaring staat voorop
De beste klantervaring staat voorop
De beste klantervaring staat voorop

Simyo

Interim

Product Owner & Coaches

Simyo is een dochtermerk van KPN en onderscheidt zich door alléén digitaal te werken. De beste klantervaring staat dus voorop. Niet voor niets is Simyo meermaals uitgeroepen tot klantvriendelijkste en beste mobiele provider van Nederland. Noun werkt al jaren in en met het team van Simyo om de online ervaring top-notch te houden. Zowel op de website, Mijn omgeving, als in de apps.

Noun'ers

Product Owner
Product Owner
Arjen Jelsma
Arjen Jelsma
Portet van Arjen Jelsma
Portet van Arjen Jelsma
Product Owner & Agile Coach
Product Owner & Agile Coach
Bente van den Oosterkamp
Bente van den Oosterkamp
Portet van Bente van Oosterkamp
Portet van Bente van Oosterkamp
Product Owner
Product Owner
Kim den Uijl
Kim den Uijl
Portet van Kim den Uijl
Trainer & Coach
Trainer & Coach
Nataria Rajabi
Nataria Rajabi
Portet van Nataria Rajabi

Andere teamleden

Frontend developers

Mobile developers

UX designers

Copywriter

Scrum Master

Backend developers

Scrum proces

Way of working optimaliseren

Voor het team binnen Simyo staat de klant voorop. Om deze zo goed mogelijk te bedienen is het belangrijk snelheid te creëren in digitale ontwikkeling, direct meetbare waarde te leveren en efficiënt (en met plezier) samen te werken. Door middel van training en coaching hebben onze interimmers dit Agile gedachtegoed verder geïntegreerd binnen de organisatie en de Scrum-methodiek verfijnd. Hierdoor is binnen Simyo een voorspelbare en continue cadans ontstaan, met een high-performing team dat iedere 2 weken mooie nieuwe ontwikkelingen voor de klant live zet.

Kantoor van Simyo
Kantoor van Simyo
Kantoor van Simyo
Tablet en mobiel met Simyo app.
Tablet en mobiel met Simyo app.
Doel & strategie

Digitale visie

Een high-performing team dat snel waarde toe wil voegen heeft een richting nodig om vanuit te werken. Samen met de stakeholders binnen team online hebben onze opeenvolgende product owners steeds een roadmap voor het komende jaar bepaald voor app, web en Mijn omgeving, met meetbare doelen. Zij zetten de gebruiker centraal en besteden veel aandacht aan de user experience. Zo blijven de klanten het merk trouw. Mede hierdoor komt Simyo voortdurend als beste uit de test als mobiele provider.

Impact maken

Data-driven development

Naast user experience, krijgen ook de conversie en andere ‘hardere’ metrics veel aandacht binnen team online. Er wordt continue A/B getest, want meten is weten. Voorafgaand aan een grote feature wordt er marktonderzoek verricht en werkt het team aan user tests. Deze resultaten worden gebruikt om continue de richting van de producten bij te sturen en nieuwe marktkansen te ontdekken.

Display van Simyo app.
Display van Simyo app.
Nog meer werk waar we trots op zijn

Cases

Mail ons
Kantoor

Fred Roeskestraat 99

1076 EE, Amsterdam

Onderdeel van
Mail ons
Kantoor

Fred Roeskestraat 99

1076 EE, Amsterdam

Onderdeel van
Mail ons
Kantoor

Fred Roeskestraat 99

1076 EE, Amsterdam

Onderdeel van