Research
Landingspagina Research
RaboResearch had behoefte aan een nieuwe landingspagina op de de website van Rabobank.com, met als belangrijkste doel de verbinding te leggen met informatie op verschillende andere sites van Rabobank. Op deze landingspagina worden klanten snel en eenvoudig naar de juiste subsites verwezen en nieuwe bezoekers worden geinspireerd d.m.v een gecombineerde preview van de verschillende soorten research.
Indonesië
Rabobank Indonesië
Voor de landensite van Rabobank Indonesië is de site opnieuw ontworpen en gestyled in een Rabobank.com stijl jasje.
Tone
Tone of Voice
Rabobank.com is het visitekaartje: dé plek waar Rabobank bezoekers snel verder helpt en de eigen stem laat spreken. In 2014 zijn de tone of voice-waarden geformuleerd als: persoonlijk, betrokken en uitgesproken. Een goede start, maar het zijn brede begrippen die meer een aanpak kenmerken dan een stemgeluid. Daarom is een doorvertaling gemaakt: van kernwaarden naar manier van praten.








